halo

enligt oss själva står vi alltid där med en gloria.
det är aldrig vi själva det är fel på, det är alltid dom andra.

jag tycker synd om dom som verkligen står där utan gloria enligt sig själv, men som verkligen förtjänar det.
igår på barnkolonin såg jag två stycken.
nr 1. hennes pojkvän sjöng "du vet väl om att du är värdelös" när hon frågade om en grej.
nr 2. han ljög för henne om att han inte hade varit med sitt ex för någon dag sen.

det är en sjuk värld vi lever i, men det är en ännu sjukare värld som vi kommer lämna efter oss...

förövrigt tycker jag det var mysigt på barnkolonin igår,
även om det inte riktigt blev som jag trodde...

jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0