imorgon

i brist på sömn låg jag och tänkte på allt möjligt, dels från när man var mindre,
vänner man hade, saker man gjorde. (jag klagar inte på dem jag har nu, underbara hela högen!)
men jag saknar det! allt var så lätt, frågan är bara varför man gjorde det så svårt?!

...studenten är om ca 20 dagar, jag har ett sommarjobb, sen då???
det löser sig inte alltid. jag kommer bli en jävla lösdrivare.

och till det sista jag tänkte på.. vad kan man som vän, flickvän, dotter osv. egentligen begära av sin omgivning?
är det okej att man blir sur för att dom gör något de blir glada över bara för att det inte passar en själv?!
jag må vara egoistisk, men i slutändan är väl varenda människa det (innerst inne iaf)?

i brist på GAMLA bilder får dessa duga...





Kommentarer
Postat av: Sanna

2009-05-20 @ 11:17:16
Postat av: Sanna

Awwh uppdatera oftare :D

2009-05-20 @ 11:18:09
URL: http://strumpahn.blogg.se/
Postat av: själin

Du är fin du gumman!

2009-07-17 @ 14:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0